The Perfect Trip.reismee.nl

plannen reis

Hallo iedereen,

Maart 2019 ga ik het hoge noorden opzoeken met de bedoeling om het Noorderlicht te spotten. Het staat net zoals Spitsbergen, Alaska in mijn top 5 van bestemmingen die ik nog wil zien. Met Xplorethenorth ga ik voor een weekje naar Aurora Mountain Lodge op 69° noord in Zweeds Lapland met oa als hoogtepunt 2 dagen met husky's en 2 daagse sneeuwscootertocht met overnachting in jagershut.

De lodge ligt aan de rand van het pittoreske goudzoekersdorpje Lannavaara, met haar 79 inwoners ervaar je een intense onderdompeling in het leven zoals het is in het Hoge Noorden. In een straal van maar liefst 85km is er geen enkel ander hotel. Deze pure wildernisregio is vooral bekend omwille van de vele Sami en rendierenhouders die hier in de nabijheid hun kuddes op de taiga hoeden.

Meer info later


Reacties

Reacties

Sabine Van de Vyver

Mijn zoon zag het noorderlicht tijdens zijn Erasmus verblijf in Noorwegen. Hij belde er ons voor uit bed, toen hij midden in de nacht alles vanuit een tentje in the middle of nowhere het 'licht' zag ... Het was één van de mooiste dingen die hij ooit zag. Ik wens jou hetzelfde toe. Geniet !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!