The Perfect Trip.reismee.nl

Namibia..here we come

Na weken, zeg maar maanden van spanning, stress en vele slapeloze nachten hebben we besloten om te vertrekken naar Namibië. Hier zijn natuurlijk enkele voorschriften voor nodig :

• negatieve recente PCR test kunnen voorleggen vooraleer je het vliegtuig op stapt
  • 1 week quarantaine na de reis
  • laten testen op dag 1 en 7 bij terugkomst.

maar we nemen dit er "graag" bij.

Wat "coronaproof" reizen kan onze reis wel tellen. We reizen met onze "bubbel per jeep(klik voor meer info) en daktent gedurende 1 maand rond in dit prachtige land.

De cijfers zijn er meer gunstig dan hier, wat ook kan verklaard worden door de dunne bevolkingsdichtheid (2.6 miljoen inwoners op een oppervlakte van 20 x Nederland).

In september 2019 kwamen we voor de eerste keer samen met Explore Namibiaom onze reis te plannen. Toen hadden we in gedachte om te reizen in mei 2021 (Warre net niet schoolplichtig). Normaal gezien regelen we alles zelf voor de reis (zelf jeep regelen, campings vastleggen,..)maar daar Warre meegaat hebben we besloten om het wat meer uit handen te geven, want reizen met kinderen is toch net iets anders.

Ook de stress om alles te boeken (sommige overnachtingsplaatsen moet je > 1 jaar op voorhand boeken bv in Etosha NP omwile van de beperkte plaatsen) zagen we niet echt zitten. En die keuze hebben we tot nu toe nog toe niet beklaagd, zeker met heel dat Corona gedoe..

Als alles goed gaat (dat zullen we pas weten de dag van vertrek) zullen jullie al onze avonturen hier kunnen volgen (indien er internet is).

Groetjes David, Lindsey en Warre

LucV

We duimen zo hard dat alles lukt en wensen jullie een super reis! (en zijn stiekem bijzonder jaloers ;-)
Groetjes
luc