The Perfect Trip.reismee.nl

Harisson Hot Springs - Vancouver

Vandaag onze laatste volledige dag met de camper. We hebben net geen 5000 km op de teller. We besloten om vanavond op een camping te overnachten in Vancouver noord, zodat we gebruik konden maken van de sani dump, waar we onze vuile tanken ledigen, en de watertank voor de laatste keer konden bijvullen.

Zodat onze camper morgen zonder veel probleem kan afgegeven worden. Daar het vandaag na mistige ochtend opnieuw helder weer werd, besloten we om naar de Capilano suspension bridge te gaan. Een hoge hangbrug die gespannen is boven de Capilano rivier. Ook dit park is opnieuw zer mooi en educatief afgewerkt. Naast de lange hangbrug heb je nog een enkele hangbruggen, die boomtopen met elkaar verbinden, en waar je een kijk hebt op het bladerdak van de reuzachtige bomen. Een ander spektakel is de cliffwalk, die in een halve boog lopt en aan de rots vast is gemaakt. Ze loop je over een brug die over de ravijn hangt. Iets gelijkaardigs als de Glacier Skybridge, die we eerder gedaan hebben, maar dan met houten vloer ipv glazen vloer. het werd een mooie afsluiter van onwe camperreis.

Nadien opnieuw richting camping, en onze valiezen beginnen inpakken, om dan morgen na het inleveren van de camper nog 2 dagjes te relaxen in downtown Vancouver....Van deze dagen maakten we gebruik om de stad Vancouver te verkennen, vooral het leuke gedelte Gastown. Het gedeelte van Vancouver met leuke restaurantjes als "The Old Spaghetti Factory", pubs en vele souvenirshops. 's avonds genoten we van de mooi verlichte straten en van de lekkere wraps die we langs straat kochten.

Zo, dit was het dan weer, onze vakantie zit er op. Eèn besluit staat vast, we komen zeker weer naar hier... Groetjes David & Lindsey