The Perfect Trip.reismee.nl

reisverhalen Papua en PNG

Hallo iedereen,

Normaal stonden hier zeer uitgebreide reisverslagen van mijn onvergetelijke reis naar Papua en Papua Nieuw Guinea.....Helaas...opwoensdag 25 juni is het datacentrum waar de ReisMee.nl server staat getroffen door een stroomstoring. Toen deze storing was opgelost bleek het hostingbedrijf (welke onze servers beheert) echter meerdere, grote fouten te hebben gemaakt. Tot onze grote schrik en teleurstelling bleek er door deze fouten dataverlies te zijn opgetreden. Vandaar zijn al mijn verslagen weg, helaas heb ik geen back up gemaakt.

Ik de komende tijd zal ik proberen in het kort onze reis opnieuw in het kort neer te pennen. Helaas zijn er heel wat leuke anekdotes al verdwenen en is het schrijven niet hetzelfde als het moment zelf.

Gelukkig heb ik nog een praktisch en informatief reisverslag van de reis. Wie meer info wil, kan me steeds contacteren(zie profiel)

Greetz David

Reacties

Reacties

serge knegevitch

Indien beschikbaar, graag je verhaal.
Serge

David

Hallo Serge,
De reisverhalen van onze reis zijn nu terug te vinden op de blog. Het praktisch verslag is te downloaden via www.wegwijzer.be
Steeds welkom op 8 maart op de Reismarkt te Brugge, waar ik oa voor Papua en PNG zit als informant

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!