The Perfect Trip.reismee.nl

info Tibet

Zoals de meeste onder jullie weten ga ik vanuit Chengdu naar Lhasa(Tibet). Enkele dagen geleden vernam ik van andere toeristen dat Tibet gesloten is vanaf 18 augustus tot minimum 5 september. Deze informatie kwam als een donderslag aan. Ik mailde naar een Guesthouse in Chengdu die mijn ticket zou regelen en dit was ik te lezen kreeg :

Due to 40th anniversary celebrations in Lhasa(about 1/9 ?15/9), the regulations for foreigners entering Tibet are changingand being reviewed by the government on a daily basis.
If you have already booked, or are thinking about booking a trip to Tibet. please keep an eye on our website for regular updates. We are unsure as to how long these restrictions will last
. Voor mensen die ook van plan waren om naar Tibet te gaan. Klik op Tibet

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!