The Perfect Trip.reismee.nl

Borneo...Here I come

Hallo friends,

Borneo staat al héél lang op mijn lijstje 'country's to visit'...wel over enkele maanden komt het op mijn lijstje 'country's I've visit', want 31 augustus ga ik er eindelijk naar toe. Eventjes mijn plannen voor Afrika bevriezen, maar ondertussen toch gewoon verder reizen (zoals jullie me kennen). In grote trekken : Kuala Lumpur - Kuching (Sarawak) met oa Bako N.P./Iban Longhouse - Mulu N.P. - ofwel rechtstreek naar Sandakan (Sepilok) en overland richting Kota Kinabalu - Pedang(Georgetown) en via Cameron Highlands naar Kuala Lumpur. Deze route is onder voorbehoud...

Dus over enkele maanden kunnen jullie weer volop mijn reisverslagen volgen...

Tot later, David

Reacties

Reacties

Rita Barbe

Weeral op reis, wij gaan naar België eind April

els dulsster

spannend David en prachtig wa je al gaat zien. Mooie vooruitzichten voor je. En hoe lang blijf je dan weg? grts els

David

@Rita : ik zie je wel in mei in Antwerp..
@ Els : 1 maandje..

Femke

Doe je goed David!!

Erny

Leuk nieuws en vooral een leuke bestemming ! Is het een echte vakantie of ga je er ook vrijwilligerswerk doen ?

Joyce

Kijk al uit naar je schrijfsels!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!