The Perfect Trip.reismee.nl

Namibie in een notedop

Hallo friends,

Daar er nergens internet is, kan ik onmogelijk mijn blog bijhouden. Ik probeer af en toe wat te schrijven. Nu een korte samenvatting van mijn tijd in Namibie. Eerst en vooral is het een land naar mijn hart en als ik mensen vind die naar Namibie willen komen om per omgebouwde TOYOTA HILUX te reizen..ik ben kandidaat. Het is een land van extremen. Van uitgestrekte savanne met acaciabomen en eindeloze zichten, tot woestijn met de hoogste duinen ter wereld, waar we zicht hadden op een onvergetelijke zonsopgang. Elke avond zagen we een schitterende zonsondergang met telkens een divers decor. De ene keer van op de duinen, de andere keer met giraffen en olifanten aan een waterpoel enz..

Mijn skydive van 10.000 feet hoogte was tot nu toe mijn hoogtepunt (letterlijk en figuurlijk). Een onbeschrijfbaar gevoel. Tijdens de vrije val zag ik de grond en lucht door de kapriolen die we maakten. Ook het sandboarden, en quadbiken op hoge duinen al slalommend was een super ervaring. Net aangekomen in Windhoek, om morge de grens over te steken met Botswana. Afgelopen dagen zaten we een 3 tal dagen in Etosha N.P. waar we diverse game-drives gedaan hebben en tal van wildlife gespot hebben. Olifanten, giraffen, neushoorns, zebra's, gazellen, bokken, leeuwen (m en v), struisvogels, enz...Onze camping was gelegen aan een waterpoel waar de dieren zowel overdag als 's nachts kwamen drinken. Met een glaasje wijn zaten we in stilte te genieten van het wildlife dat aan het spelen was met elkaar. We zagen olifanten, zebra's, neushoorns, giraffen op ong 50 m afstand. Is toch een ander gevoel dan naar de dieren te gaan kijken in de zoo. Zo, je hoort h et Namibie is echt een land naar mijn hart, en indien ik meer tijd heb, volgt de dageiijks beschrijving van de reis.

Groetjes, en tot waarschijnlijk uit Botswana of Livingstone (zeker)

Reacties

Reacties

frank baelde

beste David,

ik ga naar namibie en botswana in juli ek
het staat al lang op mijn verlanglijst
geraak nu nog meer overtuigd van de schoonheid
ga je naar okavango delta ?

ik zie je nog wel

Frank

bieke

Klinkt weer zalig! je reis is enorm divers en mooi op heel verschillende manieren! Geniet maar verder, David!
groetjes

Femke

Hey David!

Zo te horen moet ik volgend jaar naar Namibie, wat lijkt me dat een geweldig land!! Ben jaloers op je hoor!!
Geniet nog van de mooie dingen die je gaat zien daar en het lekkere weer!

Liefs, Femke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!