The Perfect Trip.reismee.nl

Van Accra naar Capetown

's Morgens vroeg rond 7u de MetroMass genomen naar Accra (4cedi)..Ik zeg, ik ga maar op tijd gaan, want hij vertrekt pas als hij vol is. Maar ik had geluk, er waren nog 2 plaatsen, dus na enkele ogenblikken vertrok de bus met 1 blanke en 59 zwarte.

Al bij al verliep de rit vrij goed en rond 11u kwam ik toe in Accra waar ik de taxi nam naar de luchthaven. Na 6u wachten en eerste in de rij te staan om in te checken, kwamen ze zeggen dat de vlucht gecancelled is wegens technische problemen, en er mogen geen vliegtuigen meer vertrekken na 00.00 van op Accra. We werden naar een hotel gebracht, alles was prima geregeld alleen wisten we niet wanneer we zouden vliegen. 's Morgens bij het nuttigen van ontbijt werden we om 8u opgehaald. De vlucht vertrok rond 12u. Helaas was er bij aankomst in Joohannesburg geen connectievlucht meer naar Kaapstad, dus zou ik vanavond opnieuw overnachten in een hotel in Johannesburg. Ik moet zeggen, ook bij aankomst was alles prima geregeld, ophaalservice, shuttlebus, heel sjiek hotel.Na een heerlijk buffet (is eens iets anders dan iin compound), warme douche genomen. Als alles volgens plan verloopt vlieg ik morgen om 8u richting Kaapstad, en kom ik rond 10.10u aan. Zo, dit was ook weer een klein avontuur op zich.

Reacties

Reacties

Johan Vanlauwe

Dag David,
Ik ben er eindelijk toe gekomen om eventjes uw blog te bezoeken. Vlug enkele foto's bekeken. Ik zal nog veel werk hebben om alles in te halen, maar ik ben zeker dat het de moeite zal lonen. Het beste en ... tot een beetje later !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!