The Perfect Trip.reismee.nl

Ghana...de aftel is begonnen

De zomervakantie is halfweg. Dat betekent dat ik nog 31 dagen te gaan heb voor het grote avontuur in Ghana. Afgelopen zaterdag was er een vergadering in Nederland betreffende het project waar ik ga werken 'Kidz Active'. Het is een project in een dorpje even buiten Tamale, dat een 3tal jaar geleden is opgestart en waar een 200 tal kinderen naar school komen. Wegens de grote klassen zullen we werken in groepjes en daar moet ik mijn steentje bijdragen. Na de vergadering had ik een vrij goed beeld van wat me te wachten staat. Goed nieuws, deze keer is de 'fufu' niet gemaakt van maniok, maar van yam of zoete aardappel, dus dat zal vermoedelijk al beter meevallen. Ondertussen heb ik mijn visums, maar zal een verlenging moeten aanvragen in Ghana zelf. Heb een heel negatieve ervaring met het laten regelen van visums door visumburo. Maar t voornaamste is dat ik ze heb. Hier en daar koop ik nu wat knutselmatriaal en vele andere spullen aan mee te nemen. Ik hou jullie op de hoogte.

Trotterke

Reacties

Reacties

elsvervaeke@skynet.be

leuk dat je intussen beter weet waar je aan toe bent hé. Wordt spannend. Groetjes, Els

filip (niet de broer)

ik volg vanaf heden nieuwsgierig de blog, & ik ga zo toch een beetje mee reizen (in gedcahtne hé)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!