The Perfect Trip.reismee.nl

Africa..here I come

Hellokes,

Mijn bezoek aan het zwarte continent Afrika is nog eerder dan gepland...Via het ziekenhuis heb ik de kans gekregen om 2 weken te gaan werken in Congo (Memisaproject). En ik spreek dan van de laatste 2 weken van mei...jaja, volgende maand...

Dan ga ik de zomer hier doorbrengen, en 2 september vertrek ik richting Ghana waar ik 7 weken vrijwilligerswerk ga doen in de buurt van Tamale (helpen in school Kidz Active). Na mijn 7 weken verblijf aldaar zeg ik Ghana vaarwel en vlieg ik naar Zuid-Afrika, waar mijn 7 weken durende reis start. Capetown to Kenya (overland per truck)...Back to basic and a lot of adventure in het najaar. Zie hier mijn reisroute..

Groetjes trotterke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!