The Perfect Trip.reismee.nl

project Ghana

Hallo,

Na mijn schitterende reis door Vietnam en Cambodja, krijgt mijn volgend project een beetje vorm

Wink
.De meeste onder jullie zullen het al wel hier of daar vernomen hebben.....Jaja, in het najaar ga ik richting West-Afrika nl Ghana. Ik ga er een 2 tal maanden vrijwilligerswerk doen in (of) Tamale (of) Kumasi. Viahttp://www.vrijwilligwereldwijd.nl/ga ik er mijn steentje bijdragen. En indien alles vlot verloopt ben ik aan het kijken om er een reis door Namibië aan het koppelen. Nu nog duimen zodat ik op het werk een aantal maanden tijdskrediet kan krijgen.

Wordt vervolgd...

groetjes trotterke

Reacties

Reacties

gem.

ik zet het al bij mijn favorieten!...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!