The Perfect Trip.reismee.nl

en we zijn weg

Onze reis begon al met de nodige problemen. We stonden in Brugge te wachten op onze bus van Eurolines die ging komen om 15u. Na anderhalf uur vertraging nam ik contact op met de firma. Bleek dat de bus er eerder stond (14u15) en die is zonder boe of ba zomaar vertrokken
Undecided
. Na mijn telefonisch contact met de bureau, heb ik dan maar het initiatief genomen en de andere wachtende personen ingelicht over het voorval. In gebrekkig Spaans. Dan trein genomen naar Brussel Noord zaar ons ticket terugbetaald werd en vandaar met de bus richting Amsterdam. Rond middernacht waren we op Schiphol. Na een 12 tal uren vliegen, sta ik hier nu in de luchthaven van Singapore te free internetten om 7u `s morgens bij temperaturen van 25 graden. Over een 4 tal uur richting Hanoi. En dan hebbenwe eindelijk onze vakantiebestemming bereikt....Hasta Luego friends

Reacties

Reacties

sofie

allé, doorgaan was al een avontuur op zich!
goede reis verder! grts

Luc

Goe begin. :-). Have fun!

Ingrid Desmedt

Allée, reeds een "adrenaline-boost" bij de start van de reis.
Zorg goed voor elkaar en vooral genieten !
Ik blijf jullie alvast volgen via dit blog.
Grtjs,
Ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!