And the next destination is ....CANADA

Hallo iedereen,

Terwijl iedereen geniet van de zomervakantie en op reis is in Europa of elders in de wereld, hebben we samen eindelijk een volgende reisbestemming gevonden. Geen peniskokers, benen door de neus of 3/dag nasi deze keer. Dit jaar vliegen we tegen de klok in richting Canada. Na lang twijfelen hebben we besloten een camperte huren, waardoor we nog onze vrijheid hebben, en een rondreis te maken in British Columbia. Enkele hoogtepunten zijn het zien van de beren ten noorden op Vancouver Island, Whalewatching (humpback en killerwhales) in Tofino of Victoria en natuurlijk de vele prachtige nationale parken oaJasper, Yoho, Banff niet te vergeten in de buurt van de Rocky Mountains. Onze uitgestippelde route ligt rond de 3000 km. Zo, we kijken er nu al naar uit...Tot later...

Gino

Heb dezelfde reis vorig jaar gemaakt met een tentje.. Onvergetelijke, zeker mount Edith Cavel doen in Jasper. Uitzicht over the rocky's is fenomenaal.

Ria

Enjoy.... ik ga hier weer genieten van je verhalen...
Xxx...

pa en ma

een fantastische reis is het , en aan beren geen tekort,wij zijn benieuwd voor de foto's